From:
Date:
Fri, 31 Aug 2001 06:10:03 +0200
>From: STAN MULAIK <[log in to unmask]>
>Subject: Re: Momento litterari
>Date: Thu, 30 Aug 2001 18:01:51 -0400

>"Il es 1934.  Johannes, un agricola, labora in su campo de maiz.
>Le calide sol batta super su capite.  Mais ille debe assecurar
>que iste anno su maiz - un nove racia portate a ille per le
>agente agricultural - va superviver le siccitate del estate...."
>
>Isto es un historic presente, nonne?  :-)
>
>Stan

Per exemplo: le thema, de per se mesme, era poc felice.
Le responsa es del typo que io sollicita pro iste lista dedicate al practica
de interlingua. Assi cata uno pote conducer su libere analyse e comprender
le effortio del autor pro introducer maiz, termino extranee a IA que a ille
servi pro contraponer a mais in le significato de un conjunction hic usate
fortiatemente. Postea on pote considerar le uso de racia, termino biologic
de accordo, totevia pro un vegetal que poterea usar specie, termino botanic
e zoologic, ma que in particular pone in evidentia le capacitate
reproductive in mantener un descendentia fecunde, si ponite in condition de
superar le siccitate.
Con le uso del conjunctiones le discurso pote devenir longe.
Si! On obtene un sorta de IA, totevia IA pote exprimer se a un altere
nivello, sin fatiga. Il suffice non esser obstinate e non facer se
conditionar pro un necessitate de practicar un cruciada, quando un lingua es
pro su natura expression de libertate a ultrantia.
Ecce perque on debe contribuer a Interlng. Pro practicar le melior IA
possibile! Cata uno a su nivello.

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp