From:
piet cleij <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 11 Dec 2007 10:25:17 +0100
Car amicos,

Io constata que il ha inter vos alcunos qui se irrita del parola
'leader" e de altere parolas non-assimilate que on usa in interlingua.
Io debe dicer que tal parolas non me irrita del toto.

In mi proprie lingua, le nederlandese, tal parolas es multo
frequente, parolas anglese como 'leader, nylon, software, e-mail',
etc., etc. E iste parolas es sentite como toto normal.

Naturalmente il ha personas qui essaya de trovar equivalentes
purmente nederlandese pro iste categoria de parolas, ma quasi
sempre lor traductiones ha un sono ridicule e pedantesc e illos
non es acceptate del grandissime majoritate del nederlandophonos.

Il ha anque personas hic in Nederland qui exagera le uso
de parolas anglese. In cata discurso o articulo illes larda lor textos de
anglicismos absolutemente non necessari pro monstrar lor erudition
van e/o lor incapabilitate de exprimer se in nederlandese normal.

Salutes amical de
Piet Cleij