From:
KOVACS Peter <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 9 Dec 2007 14:59:03 -0500
On Sun, 9 Dec 2007 00:15:55 -0800, Ion-Mihail Iosif
<[log in to unmask]> wrote:

>Bon die!
>

>Se impone que les correspondentes sape le
>signification de parolas. Ad. ex. que es "coollist"?
>Forsan collega Mullaik poterea explicar nos...
>

>Con tote de amicitate
>Ion-Mihail

Nostre amico Stan refere a lo que le lista de correspondentia electronic
"interlingua-coollist" (le colateralista) es le foro apte pro discussiones
linguistic in e super interlingua, non iste lista INTERLNG. Ma que a facer,
si INTERLNG non es assatis active in altere themas? (P. ex. nos poterea
parlar super le independentia previsibile de Kosovo, etc.) Forsan il es
pardonabile toccar themas linguistic tamben hic a fin de revivificar le
activitate hic...?

Tu demanda in hungaro: "Tudsz nemetul vagy totul?" i. e. esque io sape le
germano o alicun lingua slave (slovaco, p. ex.)? Nemetul tudok - io cognosce
le lingua german, ma io ha cognoscentias multo basic del grammatica e
vocabulario del linguas slave - olim io apprendeva le russo in le schola e
io volerea ancora apprender alicun lingua slave in mi vita, proque io ha
vergonia de non parlar un lingua slave vicin a Hungaria. Le slovaco es
tamben un belle lingua, geographicamente le sloveno es le plus vicin a mi
contato, ma illo non me place multo. Pro isto io considera plus tosto
apprender le croato, proque illo me place le plus e si io sape le croato,
alora io comprende le linguas serbe e bosniac equalmente - linguas identic
con le croato con alicun parolas regional, que differe.

Péter