From:
Giovanni Nappi <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 25 Sep 2006 11:26:34 +0200
On 9/25/06, Jan Årmann <[log in to unmask]> wrote:
> Car Givanni, car omnes,

Carissime Janne!

> Le duo messages super Netsukuku es multo interessante. Io crede que nos pote
> haber sympathia pro tal solutiones del rete que face possibile a
> corresponder anonymemente.

E super toto gratis (excepto le apparato p.e. WiFi) e sin controllo!!!

> Ma nos anque ha grande besonio del opportunitates
> e possibilitates del Internet presente, p. ex. usar Google, operar nostre
> contos bancari e plure altere functiones. Esque isto possibile in Netsukuku
> e altere tal retes celate?

Si, pro le momento nos pote haber nodos Netsukuku qui divide su
connection internet a altere nodos netskukuku... mais le optimo serea
haber un rete completemente parallel a internet.

> On pote trovar presentationes de altere solutiones como
> Darknet<http://en.wikipedia.org/wiki/Darknet>e
> Freenet <http://freenetproject.or>

Io provava Freenet, mais illo me semblava multo lente...
io non ha jammais provate Darknet, e io pensa que io lo facera tosto
:) post haber me un poco documentate hehe

> Janne (Jan Årmann)

Digi-anarchicamente :P
Giovanni