From:
Paul LeCorde <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 13 Jun 2002 11:06:20 -0400
Salute!

Io crede que il es meraveliose que le football
es talmente international e io essaya sequer le jocos
del Cuppa Mundial iste anno.  Isto non es facile
pro me viste que io NON ha le MENTE pro le sport.
Io ha cercate le rete pro information super le
functionamento del Cuppa Mundial e football.  Io
trovava un lista de victores previe
(http://www.worldcup.isn.pl/en/winners.htm ) e
un explication del systema de classification de
FIFA(http://www.fifa.com/rank/procedures_E.html ).
Toto me pare complicate. :-( .....

Il me pare que le partitas dura pro 80 minutas e
quando on parla del partita on indica le minuta
de jocar.  Il me pare que le gruppos (A-H) del
Cuppa Mundial veni del numero de punctos (del
classificationes de FIFA) que cata equipa ha.
Esque alcuno haberea le bon voluntate de explicar
pro me (brevemente) como on va del gruppos per le
octavos del final, etc. e arriva a un victor final
del Cuppa Mundial o dice me le URL pro sitos que
explicar lo?  Le systema presentate in le sito de
FIFA es confundente a me.  Io preferrerea un
systema plus similar a illo del tourneos de basketball
in le SUA.  Pro me illo es plus simple pro comprender.
(http://archive.sportserver.com/nt/images/mbracket.gif)

Gratias a alcuno qui pote adjutar me.

Amicalmente,
Paul

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: