From:
Acsinte Simona <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 2 Sep 1997 09:32:59 +0100
On Wed, 27 Aug 1997, Jay Bowks wrote:

> Excellente!
>
> "Quid agis, Simona? Salve!"
Salve, Jay
!
> Il es un placer saper que nunc tu es in le lista INTERLNG...

Excusa me que io scribe iste message post un longe tempore, ma io debe
preparar mi examine de "masterat" (io non sape si iste parole es anque in
Interlingua, ma iste es un examine que tote absolventes de facultate pote
sustener pro un altere diploma, post le "licentia"). Io non sape si tu ha
comprendite mi explicationes, ma io vole saper si existe in Interlingua
un parole pro dicer "masterat".

> io tosto va inviar un message dicente un grande BENVENITE ad alteres
> que tu mentiona... :-)

Tu es multo amabile e io vole ingratiar nunc te e omne nostres amicos qui
ha dicite un "Benvenite" a Romanianos. Iste ha essite multo agradabile
pro illos e mi amicos de Romania vole ingratiar vos e spera que illos
apprendera tosto Interlingua pro participar a discussiones.

 Con multissime gratias,

     Simona Acsinte