From:
KOVACS Peter <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 4 Oct 2006 16:55:50 -0400
On Wed, 4 Oct 2006 18:01:06 +0200, Kjell Rehnström <[log in to unmask]> wrote:

>[...] Jesus es dicite le filio del Deo, que le sancte spirito
>ha concipate le [?]. Solo un genetic examination del persona pote indicar si
>iste sancte spirito in facto era un frivolose [frivole] partho!

Io repete lo que io scribeva ja plure vices: Jesus hereditava su natura
human de su matre, dunque anque le genetica, le tracias characteristic
genetic. Dunque isto es un false via, si alicuno interpreterea le Spirito
Sancte como un partho, secundo istos.

>Il ha anque teorias que Jesus era un invention de Paulo

In plure respectos, si - secundo p. ex. Ferenc Badiny-Jós. In le forma, como
nos cognosce Jesus, certo isto es regratiabile a Paulo. Ma forsan ille non
era tal in le realitate, como Paulo le presenta...? Qui pote controlar isto,
in un distantia de tanto multe tempore...?

>Ego apprendeva que Jesus face plure cosas que appertine a lo que un ver
>judeo debe facer: ille iinter altere lege le scripturas in le synagoga.

Si, e le biblia scribe, que ille un sabbato, como usualmente, vadeva a in le
synagoga; ma quanto al argumentos que tu vide de novo mi anterior message a
Jasef Harb.

>Ego comprende le cristianismo como un adaptation al judaismo al mundo
>hellenic.

A un latere. Al altere latere le judeos non acceptava Jesus, como lor
messiah ("le rege de judeos"), non mesmo como un judeo.

>Que Israel recipe un cultura europee non es si estranie

Illo non es estranie anque pro me, io lo ha solmente mentionate, como un
cosa interessante.

Péter