INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Carlos Alberto <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Fri, 25 May 2007 08:30:06 -0300
Car amicos!

        Le mercuridi passate io non participava in le chat scripte de Interlingua pro un motivo forsan non multo plausibile. Io voleva reguardar al television le partita de Milan contra Liverpool, final del Cuppa del Campiones de Europa. Illes qui se interessa del football sape que Milan ha ganiate le joco 2-1 e le campionato pro le septime vice in su historia. Pauc minutas ante le initio del chat io ha lassate in le canal #interlingua un message a mi amico Péter Kovács e omne le altere chatistas presente justificante mi absentia ma io non es secur si illes ha potite leger lo. In qualcunque caso io demanda les nunc que me excusa e io promitte participar in illo importante activitate in le futur tan multe vices como possibile.

Carlos Alberto
Aracaju - Brasil