From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 17 Dec 1998 23:35:51 +0100
Stan scribeva:
>Io cognosce que io deveni enoiate con vita quando io vole melio a
>corresponder a interlng o vader a mi lecto que a poner me ante le
>television le integre nocte pro observar le Guerra Iraki II a CNN.

Io habeva visitate un ben cognoscite e essite foras del medios. Eveliante
al hora 6 del matino ci in Uppsala io audi del radio que on ha bombate Irak
pro su obstruction.

Medios ci compara le situation actual con le film Wag the Dog, si alcuno de
vos lo ha vidite.

Un reportero de radio demandava un experto in gases de guerra:
- Pote tu instruer me como facer tal gasos?
- Si, io poterea dar te alcun lectiones de chimia - ma non assi per
telephono! - e postea tu pote mesme in tu cocina a casa fabricar le gasos!

Io me recorda de un discussion ante forsan alcun anno concernente le
attacco de gaso del Aun Shinri Kyo in le metro de Tokyo, que un persona me
diceva que le gaso _sarina_ es relativmente simple.

Si on suppone que ille duo allegationes es correcte il es multo probabile
que plure paises - non solo Irak - es ingagiate in fabricar tal gasos. Un
pensata terribile qua tal.

Quando io audiva e legeva del accumulamento de fortias contra Irak e le
repercussiones in ille pais, io me recordava un registration de un
radiodiffusion del Germania nazi, quando Joseph Goebbels face un oration a
un grande massa de gente e demanda: "Vole vos le gerra total?" e le vulgo
critava: - Fortuna e Victoria!"

Le psychologos appella isto le syndromo stockholmense secundo le
comportamento del ostages durante un robatura de un banco. Alcun bancarios
era sequestrate como ostates del robatores, e cambiava su loyalitate al
robatores. In Svedia nos nomina isto le _drama del foro Norrmalm (un foro
in le partes central de Stockholm).

Nunc, es il non multo possibile que le attacco del bomberos essera
contraproductive, proque on non succedera de dethronisar Saddam Hussein. E
nunc le Irakis ha solmente S. Hussein.

Alcun commentatores dice que le decission del Statos Unite e Anglaterra de
independentemente facer le attacco pote crear un periculose precedentia.

Le governamento diceva que le decission de bombar Irak era _notabile_ (que
in diplomatico significa que isto era un terribile mal cosa). Ma on
supporta le cosa realmente.

Politicamente

Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87