From:
Andrew Juhasz <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 10 Dec 2007 14:11:33 +0000

> Le ration proque plure anglophonos pote leger Interlingua sin studiar lo,
es proque
il es le Anglese lingua que era(/es) invadite per linguas romanophones (io
crede especialmente le francese pois le "conquesto Norman" e, claro, latin).
Le situation es le exacte inverse de tu these: le anglese es inundate per
parolas non-anglo-saxonese. E forsan gratias de iste invasion le anglese non
have su proprie parolas
pro plure cosas. p.e. "appendicitis" [pronunciate: ap-end-i-saitis; que
abomination!].
(io sape que isto es un termino scientific/medical, ma mesme le parve
linguas hollendese e
hungarese ha su proprie parolas:"blindedarm ontsteking" e "vakbelgyuladas")

Io legeva que le islandese es forsan le plus protegite lingua, ubi on genere
nove parolas
pro nove essentes como radio, computer etc.- in islandese e non in
neologismos greco-latin.