From:
robocap gmail <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 17 May 2007 01:24:31 +0200
Josu Lavin scribeva:
> Ecce le adresse:
>
> http://xixona.dlsi.ua.es/prototype/en/
>
> Forsan tu jam lo cogonsce.

Holla Josu, io non cognosceva iste MT motor, ma io videva le
documentation e illo me sembla un multo valide projecto del typo "a
transferimento superficial" (anglese "shallow transfer"), utilisate pro
linguas similar, como illo del Periodico de Catalunya. Infortunatemente,
io jammais studiava iste methodo, quia io voleva traducer inter italiano
e germano, linguas multo differente. Si tu es interessate, tu pote
trovar informationes e nomines al adresse
http://europa.eu.int/comm/translation/bulletins/puntoycoma/51/periodico.htm
(iste pagina es in espaniol)

Salutes cordial

robocap