From:
Jerzy Gralak <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 19 Sep 2007 14:40:02 +0200
Car Josu,

Multe gratias pro vostre message del hodie, le19e del m.c.

Io ha me registrate in le sito mentionate per vos. Io vider, an es bon
o no.
Ubi es le archivo del UMI; io desirarea inviar mi private dictionario
polonese -interlingua. Il non es secundo standarisation de le
dictionarios insertate in internet.
Ilo es mi private dictionario qual adjuta me in correspondentia in
Interlingua. Esque pote vos dar le postal adresse del arachivos del UMI?

Con multe gratias e salutes amical, Jerzy

Wysyłaj sms'y za darmo i codziennie graj o super nagrody!
Lot balonem dla Ciebie i Twoich przyjaciół, skok ze spadochronem
i setki innych nagród do wygrania na flyhigh.wp.pl - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=www.flyhigh.wp.pl&sid=27