From:
KOVACS Peter <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 23 Oct 2006 11:41:04 -0400
Si, alicuno del hungaros anque proponeva le pronunciation "vuvuvu" in vice
de "vévévé", que es usual in Hungaria pro "www", benque illo non es
correcte, pois que le littera in le ABC del hungaro es "dupla vé" (v es
"vé"). "Vévévé" es justificabile in le germano, ma non in le hungaro.
Totevia "dupla vé-dupla vé-dupla vé" serea troppo longe in le hungaro
parlate, ecce le causa del proposition vuvuvu. Ma in le hungaro existe anque
le nomine "vevé" pro le "w", isto serea pro me plus acceptabile in le
hungaro, que "vuvuvu"... Ecce un problema, que causa le anglese pro tote le
altere linguas in le mundo!

Péter Kovács