From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 15 Jan 2001 13:37:41 +0100
Iste matino io me dava un programma pro me multo ingagiante, assi io debe
continuar lo e io ha poc tempore.
Totevia io ha visitate le nove sito que ha un Redaction de prime grandor:
Thomas Breinstrup, Ingvar Stenström e Jesper Olsson!

Congratulationes per iste initiativa. Bravos vermente!

Eh! Io non poteva dedicar me a leger ben le varie paginas, ma io lo facera
presto. Io ha observate isto:

1 - Un belle solution pro Interlingua. Io es del idea que le pluralitate del
sitos, e consequentemente del webmasters e del autores, non sera alteremente
que utile a Interlingua. Iste sito non ha solmente duo nomines como
Stenström e Breinstrup; pro me illo habera le function de un equilibrio re
le qualitate e le uso de Interlingua, que pro me es necessari como un
garantia verso le origines del lingua e su genuinitate.

2 - Optime notitia illo de leger que le Presidente del U.M.I. es membro del
Redaction. Isto in me crea attesa de grande initiativas, anque pro un
projecto apte a potentiar le medios financiari del Union, io spera.

Gratias, al fortuna del nove initiativa e con le plus cordial ciao,

Mario Malaguti