From:
Erik Enfors <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 6 Oct 2006 10:43:49 +0200
Car Peter, Janne e altere amicos de interlingua!

Io nunc ha alterate le instructiones in mi blog pro facilitar le
possibilitate ascoltar e leger in le messme tempore.
Le texto es visibile in le blog e si tu desira ascoltar in le mesme tempore
como tu lege tu debe cliccar sur le ligamine del file audibile con le button
dextere e seliger le alternativo "Aperi un un nove fenestra" (Öppna i nytt
fönster). Quando le lectura comencia tu pote minimar ille pagina e retornar
al prime pagina ubi le texto es. Alora on continuante pote ascoltar le
recitation.
      Regrettabilemente io non ancora ha habite tempore pro corriger errores
de pronunciation, observate per Peter,  ma io lo facera le proxime
septimana.
     eSnips pare esser multo apte pro iste registrationes e il non es
difficile. Quando le registration es cargate in eSnips on solmente clicca
sur le file actual in le registro e postea clicca sur "Create a widget" .
Alora appare un texto html in un fenestra lo que debe esser copiate e
inserite in le blog. Isto d e b e  esser facite in le version html in le
post actual del blog.
www.untorrente.blogspot.com

Erik