From:
Alberto Mardegan <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 19 Dec 2007 09:34:36 +0200
Josu Lavin wrote:
> Car amicos,
>
> Vos pote audir le file de audio ogg del qual il ha un ligamine in iste =
> pagina:?

Si, certemente!
Ma le resultato non es multo bon: le voce pare debile e imperfecte, lo
que rende le ascolto multo enoiante. Qual software lo ha producite?

> Alicuno de vos sape como on pote audir iste typo de archivos ogg usate =
> in sitos wiki?

Io los audi facilemente, in Linux. Io non sape qual programmas on pote
usar pro Window, ma io es secur que il ha multes. Proba in le sito:
http://www.vorbis.com/

Ciao!

--
http://www.mardy.it <-- Geek in un lingua international!