From:
chamavian <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 31 Aug 2008 10:41:36 -0000
Car Stan,

Tu scribe que IA debe esser meliorate e modernizate secundo le
principios original. Si, ma il me sembla que cata uno non es accordo
como facer lo. Le resultato es que ora il ha duo, tres o mesmo plus
formas de iste IA meliorate e modernizate, e isto es un multo mal
cosa pro le position ja debile del lingua, proque IA non ancora ha
essite acceptate ben per le mundo, e iste confusion face lo ancora
plus difficile.

Nos dice sempre que IA es un lingua simplemente a apprender, nonne?
E que illo es melio, plus facile e plus logic que Esperanto etc.
Vamos lassar lo como isto e non facer lo plus complicate, ni destruir
su unitate...

Le forma de IA que ha essite acceptate per le grande majoritate del
gente de 1950 a ora, que es in le majoritate de libros, magazines,
sitos al interrete etc., esque illo non es le IA que on debe usar e
propagandar? Forsan illo non es perfecte in tote cosas, ma qual
lingua es? Al minus illo es un forma de unitate...

Salutes cordial
Ingmar

--- In [log in to unmask], Stanley Mulaik <pscccsm@...> wrote:

> Ingmar ha scribite:

> Il ha un differentia inter "interlingua como illo ha essiste facite"
> e como "illo ha essite intendite."
>
> Le principios de extraher e standardizar le vocabulario
international
> [...]
> importante monstrar usos pro illo e a usar lo assi.  Le bellitate
> es que il ha multe situationes in que illo pote esser usate sin
> converter alcuno o haber ille apprender lo. Isto non es ver de
> altere linguas constructe.  Illo es un grande parte de tu hereditage
> linguistic in Europa.

> E io va continuar a usar interlingua secundo le principios original
> que io sape esseva a su base.

> Il non jammais ha habite un unitate monolithic in le usatores de
interlingua.
> Tu decision implica (si alteres debe sequer tu exemplo) que Thomas
Breinstrup

http://listserv.icors.org/archives/INTERLNG.html