From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 6 Mar 2005 11:26:24 +0000
Car Jan

>   [Jan Armann] Si, -e vos anque ha un publico distincte e recrutate
>essentialmente inter romanophonos. Tu non expecta que un svedese vole
>apprender romanica

Io expecta qualcunque cosa, perque in le futuro toto es possibile.

>   Romanica non vole occupar le sito de Interlingua!
>   [Jan Armann] No. Tu non facilemente pote facer lo. Il ha plure
>associationes national con lor proprie sitos que usa le nomine
>'interlingua'.

Tu, Jan, non sape qual es mi fortias.

>   Ma tu jam ha "oocupate" le nomine 'interlingua' in un Yahoogruppo que tu
>nomina "Academia pro Interlingua". Io exhorta te a clauder lo e aperir un
>altere gruppo "Academia pro Romanica", si tu besonia un tal

Tu es novemente in un grande error. Le sito:

non ha essite create per me. Illo es un sito de Jay. Io solmente es un
membro del gruppo. Tu deberea exhortar minus et clauder plus le bucca.

>   [Jan Armann] Io non pote vider rationes pro conflictos si tu evita usar
>"INTERLINGUA" in vostre presentationes.

Io pote usar INTERLINGUA con absolute libertate. Nos habe create Academia
pro Interlingua, pro nostre travalios pro Interlingua et nos habe Academia
pro Lingua Romanica, pro nostre travalios sur le lingua romanic commun
unificate.

Amicalmente

Josu Lavin
********