From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 30 Jan 2001 08:52:56 +0100
Chris Burd wrote:

> Le cosa vermente pessime es que le microsoftistas se ha effortiate a
> introducer omne tracto imaginabile in Word (como in omne lor productos), ma
> ha realisate los generalmente de un maniera mediocrissime.

Le mesme cosa como quando omnes voleva haber _WordPerfect_ que costava un massa
de moneta. "Nos solo accepta cosas in WP!" Al minus a illo on poteva
facilemente adaptar partes que "permitteva", "liceva" scriber in altere linguas
que le svedese.

Nunc toto es in Word, que ego ha anque usate un poco. Il ha un "word for Mac"
que me faceva folle. Pro mi proprie mac ego comprava un altere programma que
functiona a mi satisfaction. Illo es ClarisWorks.  Ma le mal cosa de omne le
moderne programmas es que on anticipa un massa de cosas.

Un mi amico qui usa Word me diceva que subito que ille scribe un dato, ille ha
un demanda in un quadro: "Esque tu vole scriber un epistola?" (Sic!)

Le optime programmas es illos que permitte un gradual accostumation a illos.

Cellus
Homo grumiens