From:
STAN MULAIK <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 16 Dec 1998 23:29:06 -0500
>    Non tote le mundo adora al altar del Sancte Alexander
>Gode.  Non tote le mundo crede que Sancte Alexander era le
>sol deposito de sagessa.
>
>--
>Paul                                  <[log in to unmask]>

Aquello es obvie de vostre remarcas.

Gode non es un "sancte", mais io admira su ideas. Mais proque ille
esseva un homine con un mente aperte, io sentiva que io anque poteva
esser in disaccordo con ille a vices super certe detalios sin perder
su amicitate.  Le problema del particulas justo esseva un de aquelle
detalios, e pro aquesto, ille ha date me su cartas de particulas a
recercar plus le problema.  Infortunatemente, al tempore, io debeva
finir mi Ph.D., e io non prosequeva le topico plus usque recentemente,
quando io rediscopriva su cartas in un cassa de vetere materias
interlinguistic, post mi movimento a un nove casa.

Paul, si vos non crede del existentia de un vocabulario international,
proque vos vos interessa in interlingua?  E proque vole vos facer tal
remarcas aqui si vostre motivo non es a inflammar le discussion, que
io opina pote esser conducte in amicitate, si nos retene un certe
civilitate e evita le attaccos ad hominem e focaliza super le ideas e
conceptos.  Assi, que es vostre argumento?

Stan Mulaik