From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 17 Jan 2001 08:20:42 +0100
Stan,
le tue es un idea meraviliose e io te preca de recordar que io me offereva
como 'guide' si tu veni in Italia, a Treviso e Venetia, obviemente, ma in
particular a Torino, ubi nos trovara le secunde museo al mundo de
egyptologia, extra Egypto. Le prime es a Paris, ma io non cognosce illo. Io
visitava illo de Torino que il era ... il era ... oh! in occasion de 'Italia
1961' pro le centenari del unitate politic de mi Pais. Torino era le capital
in le 1861.
Il era justo le 1961 e io habeva 21 annos!
Mover mi sposa de su activitate professional? Il serea como mover un
montania! Iste anno 'deberea' esser anque pro illa le ultime anno de
exercitio professional, assi illa non ha tempore, como sempre, o plus de
sempre. Illa cognosce francese e anglese, ma forsan (illa es sempre un
surprisa e io non sape ben) anque illa poterea haber necessitate de un poco
de exercitio re ascoltar e parlar le linguas.
Leger e comprender es sempre le solution plus facile. Tu trova jam toto
facite e tu te limita a un passive comprension!
Sape tu? Heri io habeva un incontro de labor e io pensava ben de facer me
assister de mi sposa, perque ab iste anno io non debe plus exercer mi vetule
profession si io vole le pension ab ora, alteremente io debe attender le
proxime 2005, ma io vole ORA esser in pension!
Assi heri io non legeva le posta e anque hodie io ha poc tempore. Reprender
le labor ed como revolutionar tu recente habitudes de tranquille navigator
del rete, e non solmente.
Io reprendera iste thema de Atlanta, perque io ha un grande curiositate de
viver alcun septimanas in America. In iste dies io parla multo re iste
realitate american, e io trova que intra USA e Italia, nos ha plus
affinitates que differentias, quando nos limita le analyse al viver de omne
dies e al problemas que ha un familia, o un persona, in relation a su
societate civil. Il pare que ubicunque le societates se nivella al basso die
postea die. O anque iste analyse es fructo del etate; altere thema que io
non comprende ben!
Forsan in Italia, al fin, nos vive melio, con minus pavor e con un residue,
ancora plus vive, participation al vita politic.
De iste participation in America io apprende novas que me preoccupa e il
pare que 'libertate' es un concepto abstracte, como dicer solmente un
parola. Forsan io ha comprendite nihil del vita!
In omne caso mi action adressate a cavar le ferrugine a mi anglese ha
necessitate ancora de multe labor, ma justo pro isto io debe decider me a un
viage pro un full immersion. E perque no in le Sud?
Ma io debera esser sol alteremente il non sera plus un full immersion!
Ancora alcun septimanas de labor con iste anglese e postea io decidera.
Il serea meraviliose incontrar tu Seniora e tu.
Gratias e ... a vider nos!

Mario Malaguti