From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 6 Mar 2005 22:03:07 +0000
Senior Paul O. Bartlett,

Prime puncto:
Tu non es nemo pro dicer que pote io e que non pote io facer, hic o illac.

Secunde puncto:
Io pote simular o non simular tote illo que me place o non me place.

Tertie puncto:
Io non nomina "Interlingua" mi lingua Romanica, ma io pote facer lo, si io
audi responsas como le tue.

Quarte puncto:

Io usa interlingua per education, ma io pote facer lo sin ulle education con
personas ineducate.

Quinte puncto:

Tu non sape si mi lingua Romanica es benvenite o non.

Sexte puncto:

Tu non besonia un subjunctivo e io non va plorar per illo. Sta tranquille!

Ultime puncto:

Josu Lavin es le Presidente del Academia pro Interlingua, un del sectiones
usque a nove notitias del Academia pro Lingua Romanica.

Subjunctivemente

Josu Lavin
********