From:
Date:
Wed, 10 Jan 2001 19:22:24 +0100
Kjell io es simplemente de accordo, ma si nostre amicos statounitese non
facera lor organisationes, e del tal specie, e que face anque isto, e illo,
illes se sentira orphanos, o nos dice anque: cec de un aure e surde de un
oculo!

Lassa in pace le statuoniteses! In le resto del mundo le cosas non cambia!

Proba tu cercar, nonobstante le medios que die postea die deveni sempre plus
disponibile e gratuite, un persona qui vole practicar interlingua como
parlar lo! Nos pote pensar a un recompensa: US$5,00 al prime voluntario!

Ma necuno facera un passo in avante.

Alora Paolo Castellina es un exemplo de concretessa.

E nos duo scribe in le lista!

Mario Malaguti