From:
Date:
Tue, 24 Oct 2006 09:07:54 +0200
Den 2006-10-12 14:13:04 skrev jasef harb <[log in to unmask]>:

> Re isto deputatos francese ha sortite un sorta de lege que condemnara le
> negation del genocidio armenian, sed iste lege non ha essite approbate
> in ultime instantia..

A mi aviso on debe retraher omne leges que prescribe lo que gente debe
pensar. Si alcuno vole creder que le holocausto non occurreva, ben, alora
il es tempore que ille apprende le historia, ma que interdicer tal
opiniones, como il occurre in alcun paises, es stupide - purmente
principalmente, nam on extorque le arma ex su mano, le arma que es le
libere discussion etc.

In Svedia il habeva un instructor qui debeva quittar le schola ubi ille
inseniava, viste que ille habeva mantenite que le numero de
assyrianos/syrianos, un minoritate christian in Turchia, non era tanto
grande que le assyrianos ipse vole creder. Multe populos anque ama colar
mythos de lor passato.

Probabilemente le optime solution es que on in Turchia pote conducer iste
discussion inter le atatürkistas e le gruppos ethnic, assi que on pote
arrivar a un commun vista historic a lo que occurreva.

On pote dicer multo re isto, ma ego lo pone a latere pro un plus tarde
message.

Kjell R

--
Använder Operas banbrytande e-postklient: http://www.opera.com/mail/