From:
jasef harb <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 30 Jul 2005 08:32:38 -0700
Io pensa que tu ha ration Petro.

Le cosa es seriose e debe ser facite correctemente.

Forsan un discussion e voto final con omnes le personas interesate serea optime.

Proque il es necessari un haber symbolo de ia que sia recognocibile in le paginas web o altere publicitate, e que isse symbolo sia atractive pro le gente.

Per illo debe ser in relation al devisa de ia , si io non erra es " Comunication sin frontieras" ?

o "Le latino moderno" ?  o ben seliger un altere

Forsan pro le prime serea ben un globo terrestre con alique que representa le communication ? forsan un lingua , o bucca ?

Pro le secundo alique del epocha latin.

Sed le idea de Petro re el ponte es multo bon, nam un pote uni le populos e le gente idem que interlingua que crea ponte inter le populos e los uni.

Forsan un globo con un ponte stilo Roman serea excellente, le idea que me veni al testa es le "Pont du Gard" in Francia que es un multe belle ponte vos poterea vider lo in photos sur internet

http://www.ils.fr/candi/PdG/img002gd.JPG

Cordial salute

Jsf

Peter Kovacs <[log in to unmask]> wrote:
On Sat, 30 Jul 2005 08:03:01 +0200, Giovanni Nappi
wrote:

>Car totes,
>
>io videva, in un photo monstrate me per PĂ©ter, que un del punctos de
>discussion in le conferentia international ha essite le selection
>(insuccessose) de un symbolo pro interlingua...

Non insuccessose; simplemente le idea se levava, ma non esseva discutite per
effortio, que ecce; vamos formar gruppos pro discuter concretemente le
symbolos preferibile o cata un gruppo propone un symbolo e postea illo
gania, que ha le plus votation. Dunque le discussion super le symbolo futur
de interlingua non esseva un puncto de labor official durante le conferentia.

Nonobstante io opina le probabile symbolos presentate ibi un poco infantil
in comparation de lo que interlingua es tamen un cosa seriose, non infantil;
e pro isto anque su symbolo deberea esser alcun seriose. (Forsan un ponte
poterea esser un bon symbolo? Alicuno me diceva isto durante le conferentia.)

Péter Kovács

=====================================================Pro disabonar te del lista, invia un message a
[log in to unmask] con le texto:

UNSUBSCRIBE INTERLNG