From:
Thomas Alexander <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 5 Apr 2005 11:39:56 -0700
Salve Jay,
> Io vole confirmar que 'Tomasego' non me
> pariva un ''fanatico' esperantistic'' ma io
> certemente notava un fanaticismo familiar
> ille es un excellente homine de familia,
> multo dedicate a su sposa e filios. Ille es
> como debe esser un capite de familia multo
> ''fan'' de su proprie familiares...

Esque io ha te diceva que io es ancora veces un
patre?  Ah, si.  Io memora que io ha scribite super
le bisquites dolce.  Veremente, illos era solmente
un grande bisquit, que nos secava e mangiava in
pecias grande.  Le grande fratre e grande soror pare
amar su fratello novo, qui clama sed non tropo.

> Quando io visitava con Thomas, le granpatres
> veniva anque a visitar,

Io oblidava que tu vistava ancora quando mi patres
affin e granpatres affin veniva.  Pro le avo (le
patriarcha grande) non va bene.  Il habita trans
le strata, sed il pare que ille non habe le fortia
por venir a nos pro vider le nove baby.

> io definitivemente pote assecurar tote qui
> vole saper de isto que Thomas es un bon homine
> de familia e aperte a inseniar le amor que ille
> exerce in su familia con personas qui deveni su
> amicos. Io dunque pote parlar liberemente
> habente experientiate su caritate e su
> hospitalitate.

Il es infelice que il non pote haber plus de attention
sur le cosas comun.  Io jam diceva que io frueva multo
nostre visita.  Quanto que io contribua a iste
attention al cosas incomun, io exprime mi regret.

> On poterea dicer que ille pare quasi-fanatic
> al studio de linguas,

Infortunalmente, io crede que tu habe ration.
Nunc il esserea plus bon si io poterea esser un
poco plus fanatic super (e.g.) le fardar de mi
garage.

Amike salutas,
Thomas/Tomaso ALEXANDER.
www.NightinGael.Net
---Anything below this line is not from Thomas ---