From:
Date:
Fri, 12 Jan 2001 17:51:56 +0100
Martin L wrote:

> Car amicos,
>
> Non considera me como un interlinguista (quanquam io
> esseva dum alicun annos un active propagator de iste
> lingua international). Io tamen pote exprimer me
> assatis ben in Interlingua e crede que io poterea
> parlar lo si io incontrava alicuno hablante le lingua.
>
> Io personalmente prefere le latinismos in Interlingua
> pro mi exposition al Esperanto que possede tal parolas
> (sed, tamen, kvankam). Ido etiam es influite del
> latino. Io crede que le latinismo es un
> interessantissime puncto in commun inter le linguas
> international.

> [...]

Le latino classic es un importante denominator commun,
non solo in le linguas auxiliar sed etiam in le linguas
ethnic.

Solo un puncto, ego non pote esser un interlinguista -
proque ego parla interlingua, tanto poco que ego es un
polonista proque ego a un certe grado pote communicar in
polonese.

Ma que nos insimul pote usar interlingua es amusante,
nonne?

Scripsit

Cellus, amator linguae latinae qua amorem ipsius non
respondet.