From:
Date:
Sun, 30 Jun 2002 19:19:38 +0200
Jacques Dehée wrote:

> **************
>
>   Kjell scribeva : "Ante multe annos ego videva
>   un programma de television narrante de un familia
>   hungare cuje infantes era educate per le parentes
>   a devenir grande chachistas. Le infantes era
>   miraculos de chacos, ma que occurreva postea?"
>
>   Judit Polgar nasceva in 1977 in Hungaria.
>   A 15 annos, illa deveniva le plus juvene grandmaestro
>   (masculine e feminine) qui ha existite, melio de
>   un mense que le record de Bobby Fisher.
>
>   In 1993 illa vinceva Boris Spassky que era
>   anteriormente campion del mundo.

> [...]

Non mal! On ha legite de altere familias artistas ubi le
infantes ben que illes ha devenite grande artistas, illes
non como humanos ha habite un multo agradabile vita. Ego
scribeva mi message in iste pensatas (ego volerea scriber
"vena", sona multo ben, ma ego non sape si isto pote
qualificar como bon interlingua).

Isto es in facto un del casos ubi ego me gaude haber torto
- toto es melior quam mi "pre-timores"*

Kjell R

*Expectationes es un parola positive, ma como exprime on le
facto que on ha precognitiones negative. On time in avantia
un resultate negative.

Ut Supra