From:
Paolo Castellina <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Mon, 8 Jan 2001 20:19:28 +0100
Car amicos,
io successava producer un fila legite in interlingua de duo capitulos del
Biblia (Epistola al christianos de Epheso) e audibile super Internet via le
fluxo REAL AUDIO.
Iste proba es publicate in
http://www.geocities.com/probiblia2000/biblianeolatin/index.html, in
particular http://www.geocities.com/probiblia2000/ephesios.htm
e corresponde al integre traduction del Epistola al Ephesios, parte del
projecto de traduction LE BIBLIA NEO-LATIN.
Io appellava iste biblia "neo-latin" proque, traducite del linguas original,
illo seque le tradition terminologic del antique biblias latin e pote esser
approbate hodie de tote le major ecclesias christian del mundo. Le textos es
discargabile in version ADOBE ACROBAT.
Per favor signala me si vos lo poteva audir.
Cordial salutes,

Paolo Castellina
CH-7604 Borgonovo (Switzerland)
tel. bureau ++41,81,8221145