From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 29 Jan 2001 10:43:05 +0100
Car Jay,

io lege ora iste tu message e io vole responder te sin vider antea si tu ha
jam recipite responsas a iste tu intervention.
Assi io pote exprimer illo que io pensa sin facer me conditionar per altere
ideas.
Io me demanda si il non serea possibile que, quando interveni Paolo
Castellina, tu intertanto non poterea profitar del occasion pro facer te un
gyro al aere aperte, usque a quando te passa le necessitate de facer un
intervention in responsa.
Io te observa e io me face sempre plus le idea que quando tu conclude tu
message con tu classic phrases del sorta 'sempre a vostre servicios', ben!
tu deberea solmente utilisar un expression, un modo de dicer, ma io pensa
che al contrario tu non es assi humile como tu vole facer creder.
Tu es un 'rompi balle' expression italian que in interlingua se rende con
'rumpitor de ballas', como io es uno qui non sape tacer e facer se le
affaires sue. Un altere rompi balle! Assi nos face nos compania.
Paolo scribeva in su ultime message:

------------------------------------
Car amicos,
finalmente io crede de haber trovate un medio optimal e facile pro producer
e reproducer filas audibile per Internet. Illo es le systema Microsoft
Windows Media (disponibile alsi pro Macintosh).
Io crede que - secundo mi experientia - illo es le non plus ultra pro audir
immediatemente le fila cliccate sin attender le complete discargamento e
*sin* usar Real Audio. De facto io poteva vider clarmente como le filas
*.wma es *de facto* le filas minus grande, mesmo minus grande que MP3 pro le
mesme producto.
Un discurso de medie hora esseva reproducite in un fila de 3 MB, durante que
MP3 circa de 6 MB, e VAW de 300MB!
Certemente le usator debe haber al minus un Windows 98, ma le programma es
discargabile gratuitemente apud http://windowsmedia.com/redir/download.
Assi, io comenciara a producer filas mesmo pro Interlingua in iste formato,
e io los deponera in http://castellina.org/audio/index.html.
Isto me pare un solution satisfaciente. Naturalmente si alicuno ha altere
solutiones, vole ben proceder alteremente. Pro lo que me concerne, io reputa
de haber trovate un solution que non costa ni moneta di satis de tempore. In
ultra io ha spatio sur mi homepage.
Mesmo le sito http://www.interlingua.com poterea introducer un simile
section audio. Nunc Ensjo debe laborar con illo.
Car salutes,
Paolo
------------------------------------

Angelo: O Jay non sape leger, o Paolo non sape illo que ille scribe!
Mario: Angelo, que te face tu meravilia, io continuemente scribe un cosa in
interlingua e postea debe constatar que necuno lege ben illo que io habeva
scribite.
Angelo: Paolo scribeva: 'disponibile alsi pro Macintosh'!
Mario: Justo, ma Jay habera da dicer nos que isto non es ver, o ille debera
dicer nos que ille non habeva, o legite, o comprendite!
-------------------------------------

Tu Jay ha le necessitate de dicer:

>From: Jay Bowks <[log in to unmask]>
>Subject: intercambios aperte
>Date: Sun, 28 Jan 2001 22:38:36 -0500
>
>Paolo dice in su sito de audio:
>"Solo in Windows Media (a mio giudizio molto meglio che gli MP3 e i
>RealAudio!) - Con i software adatti dovrebbero essere udibili subito mentre
>si scaricano!"
>
>Le technologia usate per Microsoft es solmente
>usabile per MS Windows. Benque le MP3 e le
>RealAudio es usabile per multe altere systemas.
>Le MP3 e le RealAudio es formatos aperte e assi
>interusabile. Con le uso exclusive de un formato
> [...]

Pro me, Paolo nos dice un cosa e pone ben in evidentia le limites de iste
information e tu Jay senti le necessitate de concluder un intervention de
insufficiente utilitate pro concluder que tu te silentia e ...

Tu antea parla e postea adverti que tu ora tace. Si ille qui scribeva era un
altere persona respecto a Paolo, quasi securmente tu non interveniva.

Bon! Io ha signalate que anque le utilisatores Machintosh pote utilisar le
software MSN Messenger Service.
In iste caso deberea esser clar que Microsoft vade incontro al mercato e
necessarimente non sustene un position como tu vole illustrar.
Como jam faceva Paolo, anque io dice: Tu, alteres, pote vos proponer
solutiones actual e melior? Face lo, per favor!

Ma tu Jay, intertanto, te provocarea qualque cosa si tu facerea un proba de
utilisar un software que io te signalava e probar a facer al minus un
connexion con me, con alteres, con illes que tu vole, al sol fin de unir te
a illes qui proba in practica si il es possibile connecter in voce le
minimundo del interlinguistas?

Vide Jay, certemente es negative mi modo de intervenir con iste message, ma
in me, tu non trova inimicitate e, al contrario tu trova solmente un modo de
esser positive, pro construir pro le diffusion de interlingua.

A iste puncto debe resultar te clar que Paolo ha solmente esponite nos le
resultatos de su experientias recentissime, e non altere.
Que tu sia del partito de illes qui debe esser contrari a Microsoft,
probabilemente isto non interessa a necuno.
Dice nos tu solution, si tu ha qualcosa de sottoponer nos de equal nivello.

Ciao,

Mario Malaguti, le rompi balle!