From:
Paul Dann <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 30 Jun 2013 21:23:53 +0100
Io crede que il non es un question del parte essential del parolas del linguas fonte, o del signification del parola latin original. Il es un question de trovar un forma multo similar al parola que debe esser utilisate in le mesme senso a traverso tote le linguas ante que illos divergeva significamente. Il me pare clar que tote le linguas ha un parola descendate de "magis" significante "but", e dunque il habeva probabilemente un parola usate in le latin multo avantiate (quando le forma del linguas individual commenca justo a apparer) que esseva qualcosa como "mais". Iste es le prototypo con le signification "but" que tote le linguas ha modificate in lor proprie manieras, io crede.

Ie spera que tu sequente mi rationamento.

Paul