From:
Date:
Wed, 17 Jan 2001 22:16:35 +0100
Io jam faceva un incontro fortuite in leger un libro per Vacca, si io non
rememora mal le nomine, un autor italian qui, per le prime vice, io
discoperiva que ille parlava de interlingua.
De interlingua? Io me surprendeva! Anque perque le obra non era recente.
Postea io discoperiva que iste autor qui cognoscerea circa 12 linguas
diverse, quando ille era poco plus que un puero, veniva aviate a interlingua
per su patre qui era un professior universitari (de mathematica o linguas
oriental, io non es certe). Al fin io discoperiva que iste professor esseva
discipulo de Peano e que le autor scribeva de interlingua, ma ille se
refereva al Latino sine Flexione.
Ille mesme concludeva con le convincimento de un belle fallimento pro
interlingua.
Que facer? Isto non es un libro que me adjuta.
Comocunque tu suggestion renova mi interesse, perque io jam pensava a isto,
ma sape tu? il es como cercar in un mundo de hostilitate.
Peano? Si! Il vade ben, ma totevia, hodie. . .

Forsan, nonobstante illo qui pensa Stan, ma io sape que le situation in
Italia non es diverse de illo in USA, le mundo del academicos, pro utilisar
un termino prestigiose e dar importantia a un categoria que, in Italia,
super toto es le producto de clientarismo (clientelas) politic, es un mundo
de personas qui es plen de se mesme, qui esprime lor position de un nivello
absurde, pro defender in realitate lor modeste contenuto in non tote, ma in
le major parte del casos. Illes non es recercatores in campos come le
physica, le medicina, alteres ubi qui es a iste nivello exprime vermente un
capacitate non commun. Illes qui es in le campos litterari, in general, es
del specie que io describeva antea, assi illes es simplemente in le defensa,
o tu pote dicer in le pavor de esprimer nihil, si uno vade a fundo del
thema.
Ma totevia illes es professores universitari e securmente, in iste casos,
anque exponentes de un partito politic.
Le exceptiones, que pro fortuna existe, pote non haber interesse pro un
materia como interlingua, perque, diversemente, un professor universitari
del ramo, vole tu que ille non cognoscerea le existentia de un realitate
como interlingua?
Crede a me, io debe concluder que a iste nivello interlingua non interessa.
Interlingua pertine al personas normal, a illes qui haberea le avantage de
practicar lo, sin facer se carga de un secunde o tertie lingua.
Ma iste es reflexiones del toto mie.

Gratia Jay e ciao a totos,

Mario Malaguti