From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 25 Sep 2006 11:19:46 +0200
Car Givanni, car omnes,
Le duo messages super Netsukuku es multo interessante. Io crede que nos pote
haber sympathia pro tal solutiones del rete que face possibile a
corresponder anonymemente. Ma nos anque ha grande besonio del opportunitates
e possibilitates del Internet presente, p. ex. usar Google, operar nostre
contos bancari e plure altere functiones. Esque isto possibile in Netsukuku
e altere tal retes celate?

On pote trovar presentationes de altere solutiones como
Darknet<http://en.wikipedia.org/wiki/Darknet>e
Freenet <http://freenetproject.or>

Janne (Jan Årmann)

--