From:
Ingvar Stenstrom <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 2 Nov 1997 19:19:05 +0100
Car amicos,
Quando hodie mi "Favoritos" non voleva connecter me immediatemente
con interlingua.com  io lo  cercava per Alta Vista.
Attention Paolo: Ibi on scribe re le lingua del sito: "Unknown"
e re le lingua de Radio Interlingua "Spanish".

Io ha trovate le error que me impediva transmitter messages
a INTERLNG.  "Mea culpa".  In le adressario se trova duo
icones: "Nove persona" e "Nove gruppo" (in svedese).  INTERLNG
es sin dubita "un gruppo" e pro isto io habeva connectite le adresse
con le icon "Ny grupp".    Per le methodo de exlusion io dunque final-
mente debeva constatar que INTERLNG es un persona...e sperabilemente
io potera in le futuro disturbar vos sin impedimentos.

Le nove gruppo IL_STRAT debe, secundo mi opinion, esser reservate pro
le membros del Consilios de UMI e del organisationes national e pro co-
optatos qui labora con projectos specific.   Nostre organisation besonia
un tal foro.
Con salutes amical
Ingvar - in communication sin frontieras...