From:
jasef harb <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 9 Nov 2004 14:29:39 -0800
Multe interesante tu comentario
io habeva audite que le nigres in africa gratias a su epidermis se protege del sol e su capillo dur e curte le protegeva contra excorationes et evitava le branca in le silva.

Salve

Jsf

Kjell Rehnström <[log in to unmask]> wrote:
2004-11-08 kl. 23.37 skrev jasef harb:

> Salve a omnes,
>
> Hodie io ha audite al Radio un commentario re a le feminas blonde que
> diceva que in Finlandia habeva un association pro famines blonde pro
> luctar contra le prejudices que pesa sur ellas, de plus secun le radio
> ellas es in via de extintion namque sol representa el 5% de le
> mulieres in le mundo.

Il es interessante que iin mi infancia ego videva multe plus de
personas blonde que in nostre dies. Como multes ego habeva satis blonde
capillos como infante, ma - ante que illos deveniva gris - illes era
satis nigre durante mi tempore adulte.

Del altere latere il ha personas blond anque in altere paises, mesmo al
sud, ma il sembla que le qualitate de blondessa es recessive.

Quando le silvas in Europa durante plure milles de annos coperiva tote
le continente le europeos besoniava tote le sol possibile - assi ego ha
comprendite le cosa - e in nostre dies isto non plus es necesse. Nas ha
in grande scala elliminate nostre silvas e le sol brilla fortemente e
blondessa e pelle blanc non es un grande cosa.

Ego legeva in un libro que blondessa appari relativemente rapido, nam
in un region, povre in sol, il es un disavantage si le corpore non pote
acceptar sufficientemente de sol. Le infantes habera morbos como
rachitis etc. e non vivera a etate plen, durante que in un calide
climato ubi vive blanc personas le cambio essera multo plus lente, nam
le personas con mal disposition al plus grande intensitate solar,
essera de blen etate ante que veni le cancere, melanoma maligne etc.

Considara anque le populos Kaa (antea appellate pygmeos) qui habita le
silvas de Congo. Illes a mi aviso, sovente satis blanc, nam poco sol
veni al fundo del silvas.

E considera anque le population original de Africa Sud.

Kjell R