From:
Ivan Cunha Mourão <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 15 Mar 1999 14:59:02 -0300
STAN MULAIK scribeva:

> ...  ben  que il he ancora un sol distributor del gas
> a vostre casa (a qui pertine le tubos), il ha multe venditores del
> gas introducite a in le tubos de vostre compania distributive. Vos
> paga le compania que provide le gas pro le distributor. Proque le gas
> es le gas, de qualcunque loco illo veni, il non importa al compania
> que distribue le gas qual es le fonte, mais alcun venditores del gas
> va haber precios plus basse que alteres, e le consumptor se benefica
> del competition inter le venditores del gas.

Car Stan,

Io comprehende que le competition es benefic pro le consumitor, ma, in
nostre caso, io pensa que
le demanda per moneta ira provocar privatisationes hastive e permittera le
occurentia de oligopolios. Per iste ration io ha parlate in aviditate
global. Paises has vendite lor patrimonio per precios abassate sol pro
cumprir le metas estabelecite per le FMI e garantir plus moneta urgente.

Ivan Mourão