From:
Frank Pfaff <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 27 Aug 1997 16:52:25 -0400
[ per Jay ]
 Hic un "bug report" super le filas de audio
de Interlingua, forsan Paolo o Frank pote vider
proque illo non functiona...

Le Senior Martin e Ensjo es a corresponder se
re le possibilitate de haber un Bibliotheca
de Audio de Interlingua Parlate in Travlang.com
(Forsan un Audiotheca :-)

[ frank ]
Io non sape al momento le stato del filas audibile que Jay mentiona hic.
Ma io vole mentionar que le thema de audio trans le interrete es MULTO
importante.  Nos ha discutite iste possibilitates durante le conferentia.
E Florin e Simona son venite ex Romania pro dar nos lor bon demonstration
in Strasbourg.  Nostre servitor es capabile a servir filas de sono e al
momento Florin construe un "Radio Interlingua" que sera ligate con le nove
sito del UMI.

Il es mi recommendation que illes de vos qui ha interesse e talento e vole
travaliar in cooperation con Florin sur projectos de audio se pone in
contacto con me, o Paolo, o Florin.    Io crede que il sera plus effective
si nos forma equipa(s) e proseque iste projectos importante
cooperativemente.

A proposito,  iste termino de Jay--AudioTheca--me place multo.   :-))

-- frank