From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 3 Apr 2014 17:03:47 +0200
Io es multo de accordo con Paul e in plus io representa un caso de
idiosyncrasia ultra cinquantenal in le appreder le lingua anglese.
Quando io discoperiva le esistentia de Interlingua, dece-duo annos retro, il
me pareva de haber gagnate le libertate ab lingua anglese, ma isto non es
vermente possibile in le practica.
Amicalmente,
Mario Malaguti