Date:
Sat, 2 Aug 2008 12:35:24 +0200
Bruno Zani scribeva:

> io non es completemente satisfacte con Google. Ante toto, illo non sembla de
> haber un simplice lista chronologic del additiones e non debe minar in tote
> filones  (ang. threads) pro trovar le messages que es interessante.

Isto es ver, anque si le filones es listate in le prime pagina in ordine
de data de initio e, in le quadro a dextra, pro data ultime de
actualisation.

> Secundemente le gente non seque le le materia del filones e replica in
> qualcunque filon e con messages fora de subjecto. Isto causa de faltar de
> minar le messages que son interessante e leger multe cosas que non lo son.
> Si vos mira anque in iste foro le messages non corresponde a lor titulo/topico.

Mesme isto es ver, ma la "etiquetta de rete" del forums que ha filones
impone a qui cambia subjecto de aperir un nove filone. Io semper sequeva
iste regula in alter forums, e io opina que mesmo le interlinguistas
pote facer lo.

> Io prefere Yahoo! ubi io pote organizar le messages per data e/o per topico e
> io pote vider un curte summario de cata message. Io pote plus facilmente
> decider qual es le plus currente, o interessante al qual io va replicar.

Multo interessante. Ora io comprende le ration quia io opinava Google
melior de Yahoo. Io utilisava Google IA Forum sia como web-lista que con
un cliente de posta, durante que io utilisava Yahoo interlingua-coollist
solmente con un cliente de posta, assi io non videva iste possibilitate.
In omne caso, nos pote migrar a un sol forum, Google o Yahoo non es
importante. Naturalmente, nos debe sequer le regula de antea.