From:
Giovanni Nappi <[log in to unmask]>
Reply To:
Giovanni Nappi <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 1 Aug 2005 09:08:17 +0200
Il 01/08/05, Loeiz <[log in to unmask]> ha scritto:

Car Loeiz,

 [taliate]

> E io non es
> certe que le uso del catalano e del romaniano in le elaboration del
> lingua, in plus de modificar le definition del "Romania", permitte un
> plus grande internationalitate...

Tu haberea habite ration si le particulas intruducte per Stan es usate
solmente in catalano e romaniano...
Mais Stan ha usate le catalano e le romaniano quando al minus un lingua
fonte ha appoio...
Isto significa que probabilemente tal particulas se trova mesmo in galego,
occitan, ladino, etc. a beneficio del internationalitate.

E pois, in mi humile opinion, usar un lingua romanic occidental (catalano) e
un altere oriental (romaniano) poterea esser plus prototypic que non usar
solmente linguas occidental (benque, si io non erra, le italian es un
linguasud-oriental)

Tardive sed amicamente,

> Loeiz.

Con affecto

Giovanni

PS Si io ha facte alcun errores historic e/o linguistic, per favor corrige
me.

=====================================================Pro disabonar te del lista, invia un message a
[log in to unmask] con le texto:

  UNSUBSCRIBE INTERLNG