From:
Paul Bartlett <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 1 Aug 2005 20:24:33 -0400
Soldi, le 31 julio 2005, Stanley Mulaik scribeva:

> [...]                             Proque interlng es un mercato
> public, io ha un derecto a vender mi cosas aqui como tu o alcuno
> altere.  Io non comprende tu animositate verso me o Dr. Gode
> (que tu ha exprimite in le passato).

     Tu ha le derecto propone tu ideas, e alteres ha le derecto
opponer se ad illos, specialmente si illes pensa que le insistentia
in re formas nove pote facer plus commotion que bonitate.  Un lingua
auxiliar debe haber un fundamento stabile.  E le nomine era
"International AUXILIARY LANGUAGE Association."  Sin le resultato de
un lingua auxiliar, Sancte Gode ha guastate su effortias e le monetas
de Sra. Morris.  A mi aviso il es melior que le usages de un
demi-seculo remane, in loco de crear commotiones.  Como io deceva in
un altere message, io es ben disposite a plicar le principios sacre
de Sancte Gode pro haber un lingua auxiliar stabile.  Io pensa que
le "club de ex-occidentalistas" europee habeva ration, mesmo si illes
non conformava se a tu ideas.

>                                       Ha tu problemas con personas
> con Ph.D. post lor nomines o le rationamento academic?

     In le discussiones linguistic, a mi aviso le possesion del diploma
Ph.D. es non pertinente si le diploma non es in re linguistica, e assi
un pauc de arrogantia, como le medicos qui insiste semper includer le
"M.D." post lor nomines, mesmo si illes discute subjectos nonmedical.

--
Paul Bartlett