From:
Peter Kovacs <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 28 Apr 2005 14:58:46 -0500
>Ego ha parlate con Jay via Skype. Isto poterea esser un idea quando onn
>non ha occasion parlar directemente con un persona qui parla interlingua
>in le vicinitate.
>

>Kjell R

Esque anque io poterea parlar con Jay per le Skype?! Io desde
relativemente usa le Skype, ma io ha nunquam parlate con ille usque ora.
Mesmo io non ha su nomine skypeari in mi lista... (Forsan anque le
differentia in le calculation de tempore causa, que nos nunquam nos ha
incontrate usque nunc in Skype...?)

Del resto, Kjell; olim tu ha demandate hic, esque il ha plus usatores
interlinguista de Skype excepte los que tu cognosce. Si, il ha tales, ma
io non ha le autorisation mentionar lor nomines publicamente, de plus
illes mesmo multo rarmente, o solmente un vice usava le Skype (con me,
como proba), e assi lo que illes non publicava hic secundo tu demanda, que
illes ha Skype pote significar secundo me, que illes non usa activemente,
e/o non vole usar lo (o non con interlinguistas). On debe respectar isto.

Péter Kovács