From:
Thomas Leigh <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 30 Apr 2005 10:04:52 -0400
Car Péter!

> Vidente, que vos ambes se occupa con musica
> traditional celtic, creava le pensata in me,
> que io poterea adjutar vos facer cognoscientia
> con un tal gruppo hungare, le Hétrét, que sona
> (inter alteres) anque un tal musica (le gerente
> de illo habita in mi urbe, io le cognosce).

Meraviliose!

Io non sapeva, que il ha gruppos hungare que face musica celtic! Si, io
volerea multo communicar con illos. Io sempre es felice cognoscer nove
colleges musical, specialmente in altere paises.

> Nonobstante anque io mesme sona un simile
> musica, ma isto es hungare: le folklore musical
> traditional del hungaros.

Benissime! Io ha interesse in Hungaria e in le cultura, lingua e musica
hungare depost multe annos. Vole ben parlar super isto tanto como tu
vole! :)

> (Forsan le similitude inter le folklore celtic e
> hungare se radice in lo que le celticos habitava
> in iste territorio olim in le passato.)

Qui sape? Alicun sitos archeologic celebre del ancian celtos se trova in
Bohemia e Austria. Forsan alicun ancian celtos habitava in Hungaria
tanto ben? (usque Árpád los faceva partir... ;-P)

Salutes

Thomas II