From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sun, 27 Jan 2002 18:57:15 +0100
Den 2002-01-27 18:31:50 skrev Mario
Malaguti <[log in to unmask]>:

>Angelo me ha justo dicite que tu debe haber
confidence, que tu deber viver
>tu hodie e proponer te projectos pharaonic
pro le futuro, assi tu resta
>cargate e non te abandona al malinconia
que porta al vetulessa del cerebro,
>postea ille assecura que de doman on non
ha certidute.
>Vade a comprender mi Angelo!

Ego lassa al futuro lo que va occurrer in illo,
sia convincite de isto, Mario!

E il es in toto un interessante futuro!

Si ego era un scriptor ego scriberea un libro
in re le futuro, e mi grannepotes poterea
postea dicer que io habeva completemente
torto!

Le prognosticationes del futurologos in
general ha essite satis false! Qui habeva
pensate del computator al comenciamento
del 20e seculo, e qui credeva solo 150 annos
retro que on pote viagiar per un vagon sin
cavallo inter Uppsala e Stockholm durante le
tempore de 40 minutas!

Cellus