From:
Luca Ghitti <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 19 May 2001 19:09:29 +0200
From: "Jorge A. Arzate Capín" <[log in to unmask]>
To: <[log in to unmask]>
Sent: Saturday, May 19, 2001 2:57 AM
Subject: Accentos...

> Il me pare multe interessante saper como sonna le espaniol pro personnas
qui
> parla altere linguas. Pro me, le italiano sonna musical e le portuguese
esse
> allegre e exotic, le francese e le german me pare elegantes in su propie
> stylo romanic e germanic.
>
> Hic, multes non ama le accento del espanioles e del argentines. Le accento
> del colombians e del venezuelans sovente esse ben recipite...
>
> Accentualmente,
>
> Jorge A Arzate C
> México DF

Car Jorge,

A me personalmente le sonos espaniol son multo belle, calide, nobile, solar,
forsan
un poco aspere ma que va directe al corde. Io non sape le espaniol ma si io
lo audi
in le radio o in le
television io pote comprender lo assatis ben!
Io ha un amica venezuelan qui ha un suave accento, io trova que illa usa le
palatalisation del sono "ll". Illo deveni le "gi" o "ge" italian. Per
exemplo illa dice "gallina" como:  "gagina/gadjina"!
Mi amica opina que le mexicano es le sono le plus belle del America latin!
Io trova le francese troppo adulcinate, troppo sonos nasal! Le germano es un
lingua dur ma illo me place, illo es elegante como tu dice. Le anglese
parlate in Grande Britannia es bastante sympathic, culte; etsi su sonos sona
a mi aures un poco "barbaric"!
In vice le anglese parlate in le Statos Unite me inquieta. Io me excusa con
le amicos statounitese, ma quando io audi le americanos parlar in televison
illes sembla parlar un mixtura inter un can que grunni e un rana que coaxa!
Io non
les comprende in toto!

Luca Ghitti
Via Rivadossa, 9/a