De: [log in to unmask]>R.P.S.
Para: [log in to unmask]>INTERLNG: Discussiones in interlingua
Enviado: domingo, 01 de abril de 2001 17:36
Asunto: provas con un programma

Io installava un programma nove (le "Bravenet Messenger") in mi computator e vadeva a un menu del programma que io crede que illo monstra le paginas (del classe que on selige) le plus viste per le usatores de ille programma. Io seligeva "Linguas e linguistica". E varie paginas super le linguas constructe appareva. Io vadeva a un de illos, sequeva un ligamine e... io arriva a un pagina ubi on lege "Europeano", un sito web super le latino sine flexione. Io legeva un pauc e rapidemente, mais io videva un "Jay" inter le autores del pagina e legeva le parola "Ilvi", alique que, si io non recorda mal, es un "nickname" de Jay Bowks (io lo legeva in alicun loco, mais io non me rememora ubi).

Io provava scriber mi prime nota con le programma e poner lo al pagina. Si alicuno de vos ha le programma e pote vider si io lo faceva ben... (Pro alicun ration io non pote, o non sape, leger lo).

Rodrigo

[log in to unmask] (MSN Messenger)
ICQ: 106542636
Bravenet Messenger: 3872517