From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 26 Feb 1997 16:33:56 -0500
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
DEL BUREAU DE:  Jay Bowks
http://www.cheshire.net/~jjbowks/home.html
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

----------
> DE: Stan Mulaik <[log in to unmask]>
> AL: [log in to unmask]
> Subjecto: Plus del Franciscan meravilio!
> Data: Wednesday, February 26, 1997 3:55 PM
>
> Isto es un declaration que on non pote comprender proque illa a se mesma
nega.
> Si on no ha alicun modo de explicar le grammatica del anglese, ergo
proque non
> utilisar le grammatica del latino? Ambe linguas son derivatas de un
radice
> commun, e multo melior es accentuar les similaritates que lamentar,
regrettar e
> [...]

Nota etiam, io crede que isto es multo interessante, como Francisco usa con
tote naturalitate le spaniolismos que io pensa son acceptabiles in le uso
del "ortografia colateral" de _Gode/Blair_Grammar_.  Es un bon cosa leger
altere usos del lingua bel international. Autem il es tanto interessante
pro me, proque Francisco es sin dubita un hispano-parlante, e como facile
es pro le parlantes de espaniol adaptar se a scribir e usar le Interlingua!
Sincermente, vostre amico,
Jay B.
VINIMUS VIDIMUS DOLAVIMUS