From:
Aake Broxvall <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 20 Jan 1997 18:42:25 GMT
Car iguanos!

Io vos incoragia de visitar le "chat" de Ensjo
  <A HREF="http://www.nautilus.com.br">http://www.nautilus.com.br</A>.
Illac vos pote communicar le unes le alteres in interlingua in (quasi) "real
time". Io lo ha probate e ha "parlate" con Ensjo hodie. Il es poco tempore de
considerar le grammatico e le syntaxe durante que on confabular, ma il es
amusante e tanto instructive si vos es non eloquente in interlingua, como me.

Extracto de un previe e-mail de Ensjo:
 Date:          Fri, 27 Dec 1996 12:40:43 -0200
>Io vole contar vos que io justo programmava un "chat", un site de
>conversation via Web (vos solo necessita le navigator, o "browser", Web
>pro accessar lo).
>
>Alora io vos invita totes a cognoscer lo: le addresse es
>http://www.nautilus.com.br, io vos expecta.

>Io "es" illac quasi tote dies, de lunedi a venerdi, de 12:00 a 14:00.
>(Brasil es Greenwich - 3:00, recorda isto pro nos poter synchronizar
>nos!)
>
>Calide imbracios brasilian de Ensjo!

Aake