From:
Paolo Castellina <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Thu, 2 Jan 1997 18:54:25 -0800
Car Jan,
e lista INTERLNG,

gratias pro tu message e informationes. Anque io nunc ha completemente
claudite le abonamento a Compuserve e io usa pro le posta electronic e
le accesso al WWW le servicio Blue Window de Swiss Telecom, con
connection telephonic a precio local de ubicunque in Suissa.
Remarcabile.
Pro le paginas home io trovava plure servicios mundial in le quales io
obteneva de 2 a 10 Mb gratis. Assi io decideva de transferer tote mi
filas de Interlingua super NAZ.COM (non me demanda ubi isto es, proque
io non lo sape...). Illo offere 2 Mb gratis e isto suffice pro mi
servicio personal in Interlingua.

Le adresse es: http://www.naz.com/personal/interlng

Pro mi paginas religiose in italiano mi adresses es:

http://www.geocities.com/Heartland/Plains/2742/
http://www.aspide.it/RIFORMA/

TAMEN, mi adresse NETFORWARD va adressar le visitatores a iste placias.
Io crede il es importante pro me nunc haber un providitor directe in
Italia, assi le italianos pote plus facilmente visitar le loco.
Le problema nunc es como informar le motores de recerca YAHOO e
ALTAVISTA. Esque tu ha ideas de como cancelar lo que previemente esseva
ponite ibi a mi nomine? io va inserer le nove adresses tosto.

Gratias pro le indication del adresse FTP. Io vadera tosto transfere le
filas ibi. Reguarda regularmente si le transferimento occurreva...

Multe car salutes. Paolo.

--
Paolo Castellina, v.d.m.
Strada principale