Date:
Sat, 7 Aug 1999 09:08:15 -0400
Kjell scribeva...
>Sed isto non era le problema del Interlingua Institute, le religion solo
era
>un pretexto. Le conflicto forsan jace inter le differentias del mar, le
>differente vista a un movimento popular, le differentia in vista a
>interlingua, ecce como un subjecto academic, ecce como un viabile
alternativa
>al anglese pro nos qui non es benedicite como native parlatores de ille
poetic
>idioma.

Kjell, in isto tu ha multissime ration,
io alsi crede que le problema inter
le UMI e le Institute non esseva le
religion, e que illo esseva solmente
un del obvie pretextros pro facer
ruitos desde un latere del Atlantico
al altere. Ma... Io alsi crede que il
es importante que le veritate es
exponite!

Non crede tu que illo debe esser
al aere fresc? Il ha troppo secretos
e troppo skeletos!

Con le punctos de discussion nunc
in le lista io vole comeciar un investigation
pro le veritate del factos que assissinava
al Interlingua Institute. Quando Leland Y.
me telephonava e nos parlava io non
habeva tante intercambios con le
Institute... depost, nos excambiava
messages e io sentiva multo mal
del problemas inter le Institute e le
UMI. Proque? Proque io sempre
videva le membros del UMI in un
alte reguardo... si, como mi heroes!
Paolo includite! Tunc, le cosa con
IL_STRAT e le inclusion de alcun
personas ma non io. Isto io poteva
comprender proque in comparation
io esseva multo nove al mundo de
Interlingua. Ma le insultos in mentionar
mi nomine? Proque insultar me a mi?
Que faceva io a necun del IL_STRATegistas.
Tunc io veniva a vider isse oligarchia como
un gruppo contraproductive. Proque non
avantia le Interlingua in le mundo hodie?
Proque non face plus ruito le UMI e
le Institute io pensava? Proque???

Proque illos es bastante occupate
e preoccupate con situationes personal
e discussiones trivial!

Pro le Americanos le inclusion de religion
in cosas regular non se face. Proque
indubitabilemente illo resulta in problemas.
Hic cata persona ha le libertate de pensar
como on vole. Obviemente illo non es le
situation in multe altere paises. In special
ubi le politico-theologos ha multe influentia
in le goberno. Caso in puncto es Grecia e
Russia. Le ecclesias orthodoxe son le plus
offensores de persecution a altere personas
que alsi clama esser christian. Si tu non
es orthodoxe tu non es un christiano secun
su actiones.

Pro me le situation actual, ubi io face demandas
e solmente tu e duo alteres ha offerite un
cammino de calma e quiete discussion es
un proba pro me que le officiales del UMI
le qual son membros del lista non vole que
le veritate inter le Institute e le UMI appare
al aere fresc pro le publico, pro comprender.

Le morte del Institute esseva un sacrificio.
Io non del toto defende le actiones del
Institute, io non esseva un membro del
Institute, io solmente petiva materiales e
sempre illos respondeva. Multe vices
con grande generositate e con messages
amical. Ma del UMI io sempre adiva cosas
mal in re le Institute. Io non voleva prender
le aures de necun del duo partitos. Io me
manteneva neutral in re al guerra transatlantic.

Ma le culpa proque le Institute debeva morir?
Qui ha le culpa? Qui lo voleva? Qui es
responsabile? Ma con mi demandas
al lista io non recipeva bastante responsas
del personas que io sape pote dar responsas.

E lo ultimo in saper que mi consideration
como membro del IL_STRAT esseva
bloccate per alcunos involvite in le disputa
del Institute e le UMI... isso el le culmine!
Que le IL_STRATegistas me appella a mi
"a real asshole" in anglese isto es un
insulto de grande disgusto e de grande
denigration. Proque dispreciar me? Que
faceva io a necun del gruppo IL_STRAT?

E isto io apprendeva recentemente, illo
occurreva jam duo annos secun como
io lo ha potite arrivar a comprender. E
lo que io non comprende es que io dava
tante horas al avantiamento del belle
lingua international! Proque insultar me
assi? Que faceva io a necuno del
oligarchistas?

Ma io alsi pote acceptar que illos non
son super-humanos. E in su conversationes
private illos osa dicer cosas que non
dicerea in publico. Ma que de illo? Proque
non diceva Paolo al gente con buccas
immunde pro mundar su forma de parlar?
Si io esseva illac io definitivemente
dicerea alcun cosa in re le uso de
parolas denigrante pro personas que
io considera amicos. In isto sin haber
un campion o defensor io me senti
como un "motherless child" sin recurso
a necun forma de defensa in le abuso
private que nunc io audi existeva in le
discussiones del IL_STRATegentsia.

Por isto io usa le religion pro un pretexto
alsi. Isto es un cosa que me separa de
multos in le lista. E clarmente de Paolo.
Le discussion non es tanto de qui ha
ration... ma del vista del veritate. E si
ille vole continuar con le discussion tunc
da responsas a mi dece-sex punctos
e si non proque continuar con le fiasco
de dar information religiose in foros
public como le sito de Interlingua. Es
que si io traduceva literatura Biblic
illo apparerea in le sito? Esque Paolo
volerea acceptar mi vistas religiose in
ille foro pro le publico pro leger? Que
dicerea le membros del IL_STRAT?
Oh, il es bon cosa que un membro
evangelista pote expressar su vistas
religiose ma un Teste non lo poterea
facer??? Tunc proque necun del altere
membros del IL_STRAT dice alcun
cosa, alcun responsa... proque su
silentio es proba del disgustante
actiones que illos considera? O que?
Nos necessita aere fresc in le UMI!
Non crede tu que isto es importante
pro le continuation del avantiamento
progressive de Interlingua? Nos necessita
aere fresc in le movimento, o le corpore
morte del Institute facera multo plus
odor, illo es un garantia emanate de
mi dolor de haber essite dispreciate
como amico e tractate como inimico.
O proque debeva de esser de iste
forma? Illo es un situation disgustante!

Sincermente,
Jay B.